Apr 28, 2015

Happy MOTUDay 2015!



Welcome to the "MOTU Fan Page" Blog!



For celebrating the MOTUDay on this year, we've thought to start this new project.
Started at December 2010, the Facebook Page was initially dedicated only to the Classic toyline. In few years it's Became a fan page dedicated to all MOTU Universe ... or better: it would be our goal.

After starting Twitter, Tumblr and Pinterest profiles, the Blog starts in order to centralize contents in a single place. In this way, we could sharing features and more contents than a Facebook page.

The example is the MOTUC Checklist, an interactive checklist for ALL the MOTU Classics produced by Mattel at this point ... You can order items for Faction, Date or Name ... and at same time is possible to apply many filters.
All the pics are clickable (figures and Subscriptions), for showing to you all the post about each character or sub.
If you follow us on Facebook you'll know That the suggestions are really appreciated ... so let us know what we can improve!

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Benvenuti sul "MOTU Fan Page" Blog!

Abbiamo pensato di festeggiare il MOTUDay di quest'anno con questo nuovo progetto. La pagina Facebook, nata nel 2010 per seguire l'evoluzione della linea Classic, nel tempo si è evoluta in pagina dedicata all' Universo MOTU a tutto tondo, o almeno questo vorrebbe essere l'obiettivo.

Dopo i profili Twitter, Tumblr e Pinterest... il Blog nasce con l'intento di centralizzare i contenuti in un unico contenitore, che permetta anche di condividere più elementi e contenuti rispetto a una pagina Facebook.

L'esempio è la MOTUC Checklist, una checklist interattiva di TUTTI i MOTUC prodotti fino ad ora da Mattel. Sarà possibile ordinare le Figure per Fazione, Nome, Data di produzione, e contemporaneamente sarà possibile applicare vari filtri. Tutte le immagini sono cliccabili (personaggi e abbonamenti) e porteranno a tutti i post relativi al soggetto cliccato. Se siete fan della pagina Facebook saprete che siamo sempre aperti a suggerimenti o spunti, per cui non esitate a farci sapere cosa ne pensate e se avete suggerimenti!

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